pimpmyjulgran

Alla inlägg under november 2010

Av pimpmyjulgran - 30 november 2010 19:23

Hej alla glada!


Idag har jag varit på skolan fick veta att vi har ett prov imorgon, på hur mycket som hellst, så jag pluggar pluggar pluggar.  

Nu är det bara 176 dagar kvar tillsjag tar studenten=) känns skönt, saknar min älskling till tusen också.


Han är verkligen världens underbaraste pojkvän ställer upp i vårt och torrt!


Jag älskar dig F <3  du vänder min värld upp och ner.


Nej nu måste jag plugga annars kommer jag köra på provet imorgon.


Kram med en stänk banan =)

Av pimpmyjulgran - 28 november 2010 17:28

Hej Alla!


Just nu ligger min älskling och har ont i magen =( tycker så synd om han <3


Om 3 veckor den 19 december kommer vi få reda på det efterlängtade svaret. Det längtar vi till!


Vi var just nere och åt pizza, det var väldigt gott utan skinka så klart.


Vi ska plugga lite nu och bara ta det lugnt imorgon ska jag åka hem =( det vill jag verkligen inte. Hem till min ensamma lägenhet det kommer bli så ensamt att inte ha min älskling där!


Sen till helgen ska jag har projektarbetet " aftervwork"  och sne i helgen ska älskling och jag vara barnvakt åt mina syskon.


KRAM med en stänk BANAN

Av pimpmyjulgran - 28 november 2010 12:23

Hej Alla Glada!



Idag ska jag laga spagetti med skinksås till middag.

Annars har det hittills inte hänt så mycket, ganska tråkigt faktiskt, senare ikväll ska jag se Sunes Sommar och äta lite godis mysigt!


Dagens outfit är:

Ett par trosor

En tröja från H&M 


Någon dag måste man ju slappa och ha kläde man annars inte har.

kommer kanske in senare och skriver ett inlägg till.


KRAM med en stänk BANAN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag heter Ida jag är 18 år. Och tar studenten till sommaren. Här i min blogg kan ni följa mig och mitt liv som student och min väg till ett jobb.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards