pimpmyjulgran

Alla inlägg under mars 2011

Av pimpmyjulgran - 31 mars 2011 08:14

Hej alla läsare=)


Som alla vet så när man bloggar så har man ju ofta en blogg idol som man följer. 


Och min bloggidol är ingen mindre än Peter08 kissies bror. Hans blogg är så himla bra, ni måste bara kolla in den om ni inte redan gör det. =)


Finns det någon bättre blogg än Peter08s blogg, skulle inte tro det men det är ju vad jag tycker, någon annan kanske tycker kissies blogg, paows blogg eller gaybloggen är den bästa bloggen.


Nu skriver jag inte det här för att få mer läsare för det vet jag inte funkar, jag skriver det här för att det är min åsikt att Peter08s blogg är så himla bra.


Från hans blogg till något helt annat, idag har jag inte gjort så mycket är hemma från skolan för att jag inte mår så bra idag, så stressad av skolan blir jag, inte roligt alls, huvudet värker och kroppen strejkar och bara 2 månader kvar till studenten! det är helt sjukt, sen då ska jag ju flytta, men ska inte säga vart jag flyttar än det är min hemlighet.,


Ha det bra//


Ida

Av pimpmyjulgran - 19 mars 2011 15:58

täk om livet vore så som man föreställde sig när man var liten när man inte hade eget ansvar, när man bara lekte och gick i skolan :P

Fast om livet var så skulle ju allt slå fel, det är därför alla måste gå sin egen väg och inte låta andra välja åt en för då kan det gå åt skogen.


Vissa kanske är ämnad för att snickra medans andra ska blogga eller städa toaletter. Ingen människa är den andra lik.


Lev ditt liv som du vill ha det inte som andra vill det kommer du längst på !

Av pimpmyjulgran - 9 mars 2011 19:33

jag hoppas ni får det bra jag drar från bloggen nu, den ger mig ingen nytta längre

Presentation

Hej, jag heter Ida jag är 18 år. Och tar studenten till sommaren. Här i min blogg kan ni följa mig och mitt liv som student och min väg till ett jobb.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards