pimpmyjulgran

Alla inlägg under februari 2011

Av pimpmyjulgran - 17 februari 2011 15:44

Hej,

Tidigare idag skrev jag ju också, men då glömde jag skriva att jag faktiskt blivit singel. Han lämnade mig. Så nu vet alla det.


Jag har typ jätte tråkigt idag och inge roligt alls, muntra upp mig alla bloggläsare<3


Puss och kram  <3

Av pimpmyjulgran - 17 februari 2011 08:55

Hej =)


nu har jag fått en fråga om frågestund, så tänkte skapa det då=)


eftersom jag inte vet hur man gör, så får ni skicka frågerna till mig. på ida_myrland@hotmail.com.


ha en trevlig fortsatt vecka=)

Av pimpmyjulgran - 5 februari 2011 17:49

Hej alla bloggläsare och äcklet !


Idag har jag ju haft praktik igen som jag har varje vecka, men den här veckan har varit speciell för en viss person som vi kan kalla äcklet håller på och gör massa idiotiska saker.

Det roliga med det är att han inte kommer lyckas han tror han kommer lyckas men det kommer han inte.


Vad tycker ni om att han säger att han ska flytta efter mig och göra allt för att förstöra mitt förhållande?


Jag tycker det är patetiskt gjort av en så gammal kille.


Det var mest det jag hade och skriva om idag


Kram med en stänk banan

Presentation

Hej, jag heter Ida jag är 18 år. Och tar studenten till sommaren. Här i min blogg kan ni följa mig och mitt liv som student och min väg till ett jobb.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards