pimpmyjulgran

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

29 December - 10

Av pimpmyjulgran - 29 december 2010 23:20

Hej alla!


Idag har jag bara varit hemma hos älskling, hans kusiner har varit här och det var fan så jävla skoj, vi åkte pulka osv.


Imorgon ska vi på bio med mina små små syskon, vi ska på Pettson & Findus. Det blir deras första biobesök, så jävla roligt.


Sen på nyår ska vi vara hos min mamma och efter det följer vi med dom till vemdalen=)


Just nu är jag så glad att jag inte ska fira nyår på Tott Hotell, för gissa vem som ska vara där?  JO om inte KISSIE!  


Jag säger bara gud vad glad jag är utav att vara hos mig med min älskling.


Inte för att jag har något emot Kissie på det sättet men känns som om allt kanske kommer kretsa kring att hon är där, och hur roligt är det liksom=) Nu lär hon säkert bli arg på mig om hon läser det här och det lär säkert hennes kära bloggläsare också bli.


Men så What liksom=)  jag står för min åsikt.



Jag älskar min älskling till tusen han är det bästa som finns =) Puss på dig.


Kram med en stänk Banan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pimpmyjulgran - 13 april 2011 17:23

Hej alla glada läsare =)   Idag har jag varit på skolan och pluggat och varit med mina underbara kompisar, elin H, Emelie K och Rebecka H. Varit en hyffsad bra dag om jag får säga det själv.   Jag har också fixat så att efter helgen så kommer...

Av pimpmyjulgran - 12 april 2011 18:21

Dag 1 – Presentera mig själv.Dag 2 – Mina vänner i bildDag 3 –  Fem saker ni inte visste om migDag 5 – Vad är kärlek.Dag 6 – Min dag.Dag 7 – Min bästa vän.Dag 8 – Ett ögonblick.Dag 9 – Min idol.Dag 10 &...

Av pimpmyjulgran - 12 april 2011 18:17

Hel alla =)   Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen, jag har haft så himla mycket att göra.   Inget gör sig självt som sagt, om jag inte tar tag i det blir det nog aldrig gjort, ändå sitter jag här u och bloggar fast jag måste göra läxo...

Av pimpmyjulgran - 11 april 2011 16:49

Dag 1 – Presentera mig själv.Dag 2 – Mina vänner i bildDag 3 –  Fem saker ni inte visste om migDag 5 – Vad är kärlek.Dag 6 – Min dag.Dag 7 – Min bästa vän.Dag 8 – Ett ögonblick.Dag 9 – Min idol.Dag 10 &...

Av pimpmyjulgran - 11 april 2011 06:21

Hej alla morgonpigga läsare=)   Ja jag är vaken jätte tidigt nu när jag skriver det här är klockan 06.22 och bussen går om prick en timme =) då blir det att åka till skolan och gymma plus ha vettengympa första lektionen. Sen är det två lektioner ...

Presentation

Hej, jag heter Ida jag är 18 år. Och tar studenten till sommaren. Här i min blogg kan ni följa mig och mitt liv som student och min väg till ett jobb.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards