pimpmyjulgran

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av pimpmyjulgran - 24 januari 2011 20:57

Hej!


I helgen har jag varit med min underbara pojkvän, och är även det nu. Jag har ju ingen dator hos mig å får ju passa på att blogga när jag är hos älsklingen min.


Idag så har vi varit på älsklings sport ( fäktning). Det är alltid lika roligt att vara där.


Jag hoppas verkligen att Erika kommer hit till östersund snart, så jag kan få träffa hon och hennes lilla bebis Cecilia. Det måste ärligt vara den sötaste bebisen.


Imorgon åker jag hem till mig igen så det blöir ju inget bloggande på ett tag.


Kan ju kanske berätta lite om min praktikplats det har jag ju inte gjort ännu.

MIn praktikplats ligger i Åre, och den är väldigt bra, jag tror aldrig att jag har kännt mig mer välkommen någonstans än jag gör där. All personal är jätte trevlig, det är också jätte god mat där enligt mig:P


Ja jag vet inte mer vad jag ska skriva.


Kram med en stänl Banan.

 

Presentation

Hej, jag heter Ida jag är 18 år. Och tar studenten till sommaren. Här i min blogg kan ni följa mig och mitt liv som student och min väg till ett jobb.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards