pimpmyjulgran

Alla inlägg den 6 april 2011

Av pimpmyjulgran - 6 april 2011 21:30

Hej, nu har jag pluggat 5 timmar och gjort 3 läxor, så nu är det alldeles strax dags att sussa med sängen. 

Tänkte bara svänga in här och säga godnatt först till alla mina läsare, ha en fortsatt trevlig kväll.


Kram från Ida

Av pimpmyjulgran - 6 april 2011 17:56

Nu är det frågestund hos pimpmujulgran, så ställ vilken fråga ni vill=)


 

Av pimpmyjulgran - 6 april 2011 16:41

Hej alla=) 


Idag har jag vart på skolan hade två lektioner med en massa hål emellan ungfär så där 5 timmar! helt jävla sjukt.

Varför ska lärare få ändra sina scheman som dom vill och vi elever måste bara anpassa oss?

Det är så jävla fel fan vi har väl ett liv också. Lärare är ju inte ensamma om att ha ett liv liksom, vi elever är ju lika viktiga som dom eller?

Men tydligen inte på våran skola då.


Jag hatar också den här byn vi bor i, vem du än är så kan du ju ta åt dig av det här jag skriver om dig din jävla idiot.!


Nu är det nog du kan fan inte gå hur jävla långt som hellst, du säger saker som inte är sant, saker som gör att andra tycker jag är konstig, saker som förstör mina band med mina kompisar! vad är ditt mål? är det att krossa mig så kan du ju ta dig någonstans, för den här bruden viker sig inte för dina ord eller dina lekar! 

Jag tar studenten om 50 dagar! ingen kan förstöra min lycka inte äns du!!!!!


DU är en jävla idiot, stå för vad du säger och ta och kliv fram i ljuset, bara för att jag är snyggst, vackrast och bäst!!! 

  

En bild på mig från gårdagen! =)


Kram från en arg men glad Ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag heter Ida jag är 18 år. Och tar studenten till sommaren. Här i min blogg kan ni följa mig och mitt liv som student och min väg till ett jobb.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards