pimpmyjulgran

Alla inlägg den 9 april 2011

Av pimpmyjulgran - 9 april 2011 21:54

Hej alla galda=)


Nu sen sist jag skrev har jag varit hos grannarna och lagat mat så å vi det

tillsammans, sen nu har jag valt att gå hem och plugga lite och se på tv.


"J" har inte hört av sig s mycket idag det känns lite jobbigt, men han har nog annat att göra=)


Vet inte vad jag ska göra senare, det är lördag så något kul blir det nog=) kanke se en film med någon kompis. 


Är det verkligen ingen av mina läsare som undrar något?


Kram från ida

Av pimpmyjulgran - 9 april 2011 17:14

Jag är med och tävlar om en ovanlig klocka,  http://emmarolandsson.blogg.se/2011/april/tavling-i-samarbete-med-ovanligaklockorse.html#comment 


Vill du också vara med och tävla så finns länken här uppe.  

Av pimpmyjulgran - 9 april 2011 17:00

Hej alla glada läsare =)


Idag har jag umgåtts med mina grannar, först gick vi på kebaben och åt mat sen så åkte vi på badet. Det var sjukt nice och hitta på något utöver skolan, så vi får se vad jag kommer hitta på ikväll. 

Blir ju fortfarande lite plugg idag, för måste göra klart lite saker i skolan, =) 


Har inte så mycket mer att skriva om just nu =)


Kram från Ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag heter Ida jag är 18 år. Och tar studenten till sommaren. Här i min blogg kan ni följa mig och mitt liv som student och min väg till ett jobb.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards