pimpmyjulgran

Alla inlägg den 8 april 2011

Av pimpmyjulgran - 8 april 2011 18:28

Hej alla glada=)


Det har inte hänt så mycket sen sist mer än att mina grannar ska festa med mjua!! ( alltså jag)  vi får väl se om jag stannar hos dom eller om vi hamnar på krogen=)


Skulle ju vara kul att komma ut och dansa lite kanske =) 


Jag saknar min underbara pojkvän "J" hoppas du hör av dig ikväll=) 


Min lilla uppdate, så hörs vi imorgon om jag inte kikar in i natt =) 




Puss oh Kram Ida

Av pimpmyjulgran - 8 april 2011 15:46

Hej alla=)


Har just nu varit in på olika sidor och kollat på kläder jag vill ha i sommar, tänk om man hade pengarna också så man kan köpa det =)  Men tänkte visa er vad jag tycker är snyggt att ha hängandes i garderoben i sommar=)


Jacka från H&M 299 kr ( måste finnas i garderoben i sommar)

Tröja från H&M 99 kr ( måste finnas i garderoben i sommar)

Linne från H&M 199 kr ( måste bara finnas i garderoben i sommar)

Jumpsuit från H&M 199 kr  (måste finnas i garderoben i sommar)



Alla dom ovanstånde här ska jag se till att ha i garderoben i sommar, det är vad jag tycker borde finnas i garderoben=)


Kram från Ida


Av pimpmyjulgran - 8 april 2011 12:30

Hej alla glada bloggläsare.=)


Idag så är jag ju också på skolan som vanligt, men jag kom försent imorse, skäms på mig!

Det har inte hänt så mycket på skolan, jag har just avslutat en kurs och håller på förfullt med alla andra.


J är min ögonsten, haha vet inte vad jag skulle göra utan han faktiskt.

Jag blev så glad imorse när jag hittade min borttappade räkning trodde jag skulle dö ett tag då den försvann =)

 

Du är min ögonsten, du finns alltid för mig <3 =)


Skriver mer när jag kommer hem =)



Ha en forstatt trevlig dag tills jag kommer in nästa gång, Kram Ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag heter Ida jag är 18 år. Och tar studenten till sommaren. Här i min blogg kan ni följa mig och mitt liv som student och min väg till ett jobb.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards